Godnatt

Datorn ska stängas, jag ska varva ner och göra mig iordning. Sen ska jag ba sätta på spotify listan "Sova" och så blire sängen. bra plan, börjar nu. Awesome. Fan va skönt de ska bli, mina ögon dör lite här. Classic fredag... Är pigg framtills jag bestämmer mig för att det blir chillkväll, då känner man att det är dags to catch up sömnen man missat i veckan!! Aja, super intressant, borde bli poet typ. hejdå


yeah, bra namn och så. Blir sådär superkul när man är så extremt kreativ. Förstå ironin genom hela den meningen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym...

På vilken hemsida är det du ser alla Godsip giro avsnitt på? :D

2012-02-18 @ 08:50:09
Postat av: Sara!!

Har några frågor.

1. kmr din tränare niclas till ditt stall och tränar för dig?

2. Hoppar ni bara då eller kör ni något annat?

3. Vart står dina hästar någonstans?

4. Hur hittade ni Niclas?

2012-02-18 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0