Friday Chicken

Yäää, ska typ äta middag nu. Chicken enchilladas(DÖÖ BRA STAVAT), classic fredag här hemma! Resten av kvällen kommer jag antingen bara chilla till max eller hänga med Filippa. Superduper skönt med helg! Morris ska ridas ut både imorgon och på söndag. En av dagarna kommer jag antagligen ta mig till ängen och rida i snön, så himla mysigt och Morris älskar det! Lill-killen gick förresten bra idag. Sen blev jag frustrerad över att det seriöst inte gick och hålla höger galopp över tre ca 50 cm höga hinder som stod i följd på en långsida, så då fick han jobba på som satan. Runt, runt, volt, halt osv osv. Han var pigg och smådragig med, men lyssnar bakåt när jag väl säger till så det är svårt att få ett jämnt flyt. Och på detta dog mina tår, jag blev knockad, mina öron förfrös och händerna ska vi inte tala om... Morris svettades men hade energi som om han vilat i ett år medan jag travade och skrittade av. Knas ponny! Aja, nu måste jag gå ner så vi hörs!


©
Vill att min kamera ska funka igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0