Five.

Jag är extremt lättroad. Skrattar åt allt och alla, haha. Ordet pudding underhöll mig i tre timmar förra tisdagen, och det var JAG som sa det... Som sagt, lättroad!

Jag är väärldens tävlingsmänniska. Antagligen den sämsta förloraren med. En lek på gympan är seriöst blodigtallvar, så länge jag inte förlorar, dåå är det en lek... ;) Sammasak runt hästarna, men det är nog både possitivt och negativt.

Säger i princip varje vecka att jag ska sluta äta godis, men det blir aldrig så.. Ibland känns det snarare som om det blir motsatt verkan.

Har väldigt lätt för att bli avundsjuk. Men det är nog en egenskap som finns hos nästan alla i hästvärlden! Sen har det blivit bättre, försöker verkligen att inte bli det utan bara le och vara glad istället.;)

Ääälskar att shoppa hästgrejer! Haha, i Falsterbo var det bara lyycka. Sen har jag ju då inte nåt emot att shoppa vanligt heller! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0