Did you know

Det är flera personer som jag känner, som säger att det första intrycket de fick av mig var att jag var bitchig, dryg osv. Haha, kul att de säger det då jag själv känner mig som en knasig typ halvt störd människa.. Eller det klart jag inte vill va en bitch direkt, men ändå. Jag är nog den konstigaste personen som finns, nemän egentligen är jag ballast i stan och det är ju ingen hemlighet, men jag vill inte skryta.;) Eller vafan, I'm the bbbbest fuck the rest! Älskar sånna där citat, de flesta är så jäkla sanna. Och sen när vi prata om mig nu ändå(Jag är självkär också) så kan jag ju berätta att teenager posts och såna där roliga bilder, BÄSTA JAG VET! Kan sitta i en timme och titta på sånt, och bryta ut i skrattattacker helt själv.. Som sagt, inte helt normal. Vad får ni som läser bloggen för intryck av mig? Vore askul o veta!! Den som INTE känner mig och svarar närmast och väldigt detaljerat(har ju berättat lite nu, så ni får skriva annat) får en länk.:)


Normal tjej till höger, heeejjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0