Back on track

Ikväll kommer jag börja uppdatera igen. De senaste dagarna har datorn i princip ändast användts för att titta på serier och så kändes de skönt med en paus. Sen tror jag tyvärr att det är något fel med koderna, då statistiken är väääääldigt mycket lägre än vad den brukar vara. Igår stod den på 5 läsare, och jag vet att det inte stämmer... Sen har jag läst oåp andra bloggar, med samma stilmall(av samma person) att de har samma problem... Aja, får se vad jag gör. Synd för jag älskar den här designen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror inte att det är koderna för jag och Isabella hade den i somras och då var det inget fel:)

2012-02-11 @ 19:18:36
URL: http://taidischance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0