Thursday

Någon som missat att de är fredag imorgon?? Jag är i alla fall väldigt medveten om att jag imorgon klockan kvart över elva slutar skolan för helgen. Inte ens en hel vecka har gått och två dagars ledighet har aldrig suttit bättre!! just nu slappar jag i alla fall i min kära soffa, tittar på solsidan och kom på när jag skrev denna mening att jag glömt titta på senaste PLL avsnittet... Men då har jag de kvar, så de gör inte så mycket. Ska se till att gå och lägga mig i tid, men de säger jag varje dag och de brukar inte gå alltför bra. ;) Hade jag varit riktigt smart hade jag tänkt ut vad jag ska ha på mig imorgon redan nu, så slapp jag de imorgon bittit när ögonen går i kors. Dock har jag aldrig varit smart så får snällt gå upp tidigt. 

Såå nu har ni fått höra en massa onödigt blabbel, men de är typ de jag har att bjuda på idag. Eller juuste Morris den fläckige fick jobba hårt idag. Löddrade lite här och var och jag har själv redan nu tränigsvärk i hela benen. Ställde fram sockerbitar och en oxer med bom före och efter, han gör de bra och lätt så på oxern fokuserade jag på min egen sits medans jag mellan sockerbitar reglerade galoppen och så. Nöjd med honom, han arbeta på och bråka inte. Morris är så kul att rida då han är så arbetsvillig(9 gånger av 10...) och possitiv till allt!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0