rensat

Helloo! Denna kväll har till större delen bestått av att rensa och göra snyggt i min garderob. Fick knappt plats med allt förut så de var himla skönt att få lite ordning. Tidigare idag var jag såklart i stallet och red på min fyrbenta fläckis. Tränade kondis på ängen, vilket Morris tyckte var en himla bra ide! Vi hade tänkt börja processen att klippa honom men han var svettig efter att jag ridit så jag svampa av=han var blöt=kunde inte klippa. Imorgon SKA vi göra de, InnAN jag rider. På söndag ska vi tävla i Tierp, La-MsvB. Sista RPC kvalet! Kommer inte kunna va me i finalen även om jag skulle kvala(vilket jag inte kommer) men de är kul att va med ändå. Gratis är de ju me, så de är win win.;) 

Om en vecka har jag gått första dagen i skolan, känns sådär att tänka så. Jag längtade tills sommarlovet hela början av året och sen gick de så fort så nu är de snart slut... Två, tre veckor till hade jag inte blivit ledsen över. Men men, de är bara att gilla läget. Lite skönt kommer de nog bli, komma tillbaka till rutiner och känna att man gör något. Inte bara flyta runt och låta dagarna passera. Kul att träffa kompisar också, har inte hunnit träffa så många sen jag kom hem! 



Jag saknar USA!!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack för tipset! Ser himla fint ut och kostar ju inte så mycket heller :) Vad har du för mått kring höften? Är det supermörkbrunt eller mer mellanbrunt?

2012-08-16 @ 16:24:22
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0