IKEA

Sitter och spelar Song Pop med frugan, hade tänkt våldgästa henne ikväll men sen skulle vi till IKEA och titta på grejer till mitt nya rum! E SÅÅÅ GLAD ATT JAG ÄNTLIGEN FÅR ETT RUM SOM ÄR STÖRRE ÄN MINA FÖRÄLDRARS BADRUM!!!!! HHeheheh de är typ så. Gillar mitt rum, men de är lite litet faktiskt. Sen är de så kul att få designa lite ;) Kommer bli supermega bra om de blir som de ser ut i mitt huvud. :D 

Iövrigt kom de ett typ tropiskt monsun regn över stallet medan vi var på Donken(the place to be). När vi kom tillbaka var de stora sjöar och de hade regnat in i stallet. Tjuhuuuuu. Morris min duktiga lilla ponnyplutt(som numera väger 20 kg mindre då vi fick han klippt igår) hade inte rullat sig så jag var ganska nöjd ändå. La på han en fleece och plocka fram lite sockerbitar. Hade tänkt korta och länga galopp språng osv men sen plockade Morris fram kon i sig och glömde hur man gick i rätt galopp. Han vägrade landa i rätt, så red runt ex antal varv så tillslut gick de... Han blev sur på mig i slutet för han tyckte jag var jobbig som inte gav mig. Men jag fick som jag ville, tackar min envisa sida för det! 

Har fått mitt schema med, första veckan är najs. Och torsdagar är najs. Annars kan jag gärna göra om lite!! Slutar fredagen med tre timmars SO, vill gud mig nåt eller???  Nu ska jag dreggla lite över alla mina pojkvänner i Vampire Diaries. Hittade en nyy kärlek igår förresten, Brad Pitt är så snygg i filmen Troja så jag typ dog. Asså AAHMAAGAAAAAAAD!!!!!!!! 


Troja är förövrigt en grym film, och att det finns lite ögongodis här och var gör det inte sämre!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Men om man rider i avd B så kan du väll endast kvala till msvb i avdb ? Eller det är så jag har hört det i alla fall.. Att om du får en nolla i avd. b och två i avd. a så kan du inte slå ihop dom?
Haha, taktiskt är bra! (Y) men ska nog i alla fall satsa på några A:0. ;)

2012-08-20 @ 07:23:54
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0