A cup of tea

Sitter med en kopp te och har precis tittat klart på alla omdömen från sjuan. Var läxa att göra det tills imorgon, och jag kände inte för att gå upp extra tidigt för att hinna med det på morgonen.

Kom hem från träningen ganska nyss, den gick bra. De blev bättre och bättre framför allt, jag behöver verkligen träna,träna,träna på att sätta rätt galopp DIREKT. Nu tar de ett tag så i början blir de sådär, men på slutet visste jag vilken galopp jag skulle ha. Men jag kan inte ta den tiden på mig, utan jag ska sitta upp och direkt när jag fattar galopp sätta DET tempot och DEN rytmen. Och sen hålla det. Inte sitta och bromsa, inte gasa utan hålla samma tempo och rytm. HELA banan, eller träningen eller whatever.

Nu ska jag bara dricka klart mitt te, och sedan börja göra mig iordning för att hoppa i säng. Kände mig inte jättepigg imorse när jag insåg att de verkligen va skola, och den tröttheten höll i sig. Dock kändes de roligare att gå upp när jag va i mitt nya rum, haha. Fråga inte varför;) Men nu ska jag sluta babbla. Godnatt!


Och till Johanna, JAG LEEDeRR!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

kan inte du skriva vilka tävlingar du har planerat in under hösten?
och berätta hur det gick på tävlingen? :)

2012-08-21 @ 22:59:47
Postat av: Anonym

Fuck U vad ful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:PpPPpppPppppPppppPPPP

2012-08-21 @ 23:01:00
Postat av: Astrid

Har du flyttat? :)

2012-08-22 @ 22:01:28
Postat av: Astrid

Har du flyttat? :)

2012-08-22 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0