Who run the world? GIRLS

Ooohyeeaah girls ftw osv...(y)

Today was a verry good and soft day. Chilla runt lite på Värmdö, fika och när jag kom hem åkte vi till stallet där hoppträning för Niclas stog på schemat. Hoppade olika övningar, bom-räcke-bom, oxer-räcke med 5 språng emellan och tre kombination med ett språng mellan varje. Jag var lite ringrostig, har inte hoppat på typ 1 månad,  men ponnyn skötte sig som vanligt- lite pigg och vääldigt taggad men det ska jag inte klaga på! Jag måste bara se till att inte rida i under tempo.... Hoppade i alla fall igenom kombinationen på 1.20(ex antal gånger, hhehe) och han rev inte en enda gång! Blev säkert 15 språng sammanlagt, vilket väll är ungefärliga antalet språng på en msvb, sen fattar jag väll att de inte kan jämföras men ändå..;)

image description
Min dator vägrar ladda upp bilder...



Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv. Tack! Va roligt...då fär vi tjöta lite ;)

2012-04-19 @ 23:05:25
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0