Valborg

Dagen har spenderats på olika platser, med trevliga personer. Började med en tur in till stan med Lovisa, tittade lite i affärer och åt oss mätta på Rice. När Lovisa skulle till stallet hoppade jag på cykeln och trampade iväg till Nicolina, där även Maria var. Vi låg väll mest bara ute i solen och hade det skönt! Efter en tur till vasa där vi mötte Lovisa, rörde vi oss mot torget där vi senare träffade Maja, Josefin, Anna och Cajsa. Åt middag där och sedan gick vi till brasan, där vi stannade i kanske en timme. Därefter drog hela skaran hem till Maja och hade det trevligt! Kom nyss hem, och är ganska trött. Har hållt igång hela dagen... Inget stall har hunnits med dock, men imorgon åker vi till Såsta och så ska jag träna för Carro. Tar med filmkameran och trycker den i handen på mamma, känner att jag behöver göra någonting åt min blogg...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0