Truth

*Jag kommer inte på nåt så de kommer ta 20 dar innan ja publicerar de här.

*Jag är beroende av tv-serier, såsom Gossip Girl, Top Model, PLL, O.C osv..


han är så snygg så ja dör... ehe hitta ingen bild som passa så fick bli en på en av mina typ 30 boyfriends;)


*Jag har fått fobi för fötter tack lovisa

*Jag tycker själv de är jättekul att läsa sånna här listor, min är väll dock inte så intressant ;D

image description

*Jag tycker folk som försöker vara vuxna och mogna, när de inte är de, är töntiga

*Hatar folk som spelar inför andra för att de inte vågar vara sig själva... Seriööööst, stand up for your self, respect yourself! Annars är de är ingen annan som kommer göra de heller...



*HATAR koriander, de är så fruktansvärt äckligt!! Hatar när man e utomlands o de finns i typ varenda maträtt:( Får lixom beställa utan o känna sig krånglig, för alla maträtter som låter goda har koriander som förstör...

*Jag är petig när de gäller mat, stoppar INTE i mig vad som helst och prövar inte grejer som jag inte vet va de är..dock äter jag sjukt mycket när jag väl tycker om nåt!



*Jag drömde senen när jag lastade på Morris när vi just köpt han, en månad innan jag ens visste att han fanns. Låter kanske otroligt, men lovar de va som ödet!

image description

*Förut litade ja på typ alla, men nu väljer ja ut vilka ja ska lita på me lite mera brain och eftertanke. Inte vem som helst längre dårå.

*Lovisa Severin är som en syster för mig. Litar på henne till 100% och känner mig alltid trygg när ja är me na.. Vi är dessutom enligt många ganska lika.. på en tävling hade vi drk jacka på oss båda två, och då lyckades till och med min MAMMA blanda ihop oss xD 


sister from an other mister

Nu får de räcka!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Love youu bestie <3 men erkänn att fötter e asvidriga!!!

2012-04-20 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0