Those who criticize our generation, forgot who raised it

Hej människor... Har vart sådär på de här me o uppdatera men har varken haft tid eller lust, bäst att låta bli då! I måndags var equi-tera...(orkar inte ens försöka stava rätt) och titta på hästarna. Jag är inte jätteförvånad över att han faktiskt satt fast och var stel, har ju kännt att han varit det men vi har haft tiden inbokad så.. Det var i alla fall inte svårt att fixa, så nu har han skrittat två dagar för att idag få ridas igen. Dock åkte han till Carro idag, så det blir hon som får rida han nu. Han ska typ galoppera mycket och röra på sig, gå över cavaletti osv så att baken får jobba. Känns sådäär att jag de senaste typ 2 veckorna har fått rida han seriöst ca 2 gånger. Skönt i alla fall att han ska till Carro, där blir han väl omhändertagen och riden!

image description

Har förutom att vara i stallet självklart vart i stallet, sen igår packade jag och fixade massor, så som sagt har bloggen hamnat långt ner på prio-listan. Det blir bättring när jag kommer hem från USA, åker imorn.-ska upp 4. WIHIII :D Nemän de kommer bli superkul verkligen, har längtat sen de berätta att vi skulle dit!:)


i dubaii


Ikväll eller a, snart ska jag till pavven och ha "möte" (fan va de lät seriöst) med personalen där, och mina homies i "In the dark"-gruppen. Vet inte säkert vad vi ska prata om, men det lär jag ta reda på där. När jag kommer hem är det dusha, packa det sista och SOVA som gäller. Kommer ju kunna sova på planet i och för sig, sen lär jag väll titta på 10 filmer med.;) 


In the dark crew-nåra +"vikarier" haha kan ni se vem som är jag förresten?;)

Så de är läget nuuuuu, lixom då vet ni-righht? Puss på eeeeeer, kommer kanske nå mobilinlägg, och kanske nåt tidsinställt men de är inget jag lovar!! Får se vad jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0