Ska jag ta tag i denna smått förfallna blogg nu eller?

Ja ni var ska jag börja?? Inte med ett fem meter långt inlägg me massa nya bilder i alla fall, haha. Har inte laddat över bilderna och skriva långa inlägg är inte min starka sida, framförallt inte när jag inte har nåt kul att skriva om. Har haft en awesome resa i vilket fall, vi har haft otur med vädret(hamnade mitt i en kylig regnperiod) och i fredags verkligen vräkte det ner. Tog en tur till Universal och blev en blötare efter en vatten bana som skvätte rejält sista metrarna.... Men mer om resan får ni i bildtexter när jag tar tummen ur röven och fixar bilderna! Är extremt jet-lagad(nio timmar bak) så får göra allt jag kan för att lyckas somna, imorgon börjar allvaret med fyra timmars NO på morgontimmarna, nu blev ni avis va??? internet laggar, ingen bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0