Sängen

Rubriken talar om var jag kommer befinna mig de närmsta timmarna. Känns bäst att vara utvilad inför provet imorn. Usch vill inte ens tänka på det, hatar prov! De är bara onödiga ;) Vi har åtminstonde ingen franska så slutar 12 då niorna behöver använda vår tid, nationellaproven- tack för att ni finns just nu♥ Haha. Ska åka ut till stallet med min syster som slutar ungefär samtidigt, skönt att komma dit så tidigt, så att man kommer hem nån gång med. Puss


Tänkte säga att denna bild fick sätta färg på inlägget, men sen kom jag på att den är svartvit... ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha waat? Dom vill jag med ha, shit fasen va grymt!! :o:o jag förstår det typ heller inte :O haha galet!

2012-04-25 @ 07:14:31
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0