Resultat- Vingåker

Drar det bara lite snabbt, då jag är trött... 

LB bed.A:0/A:0- Morris var väldigt stark och vi fick aldrig något flyt, jag red dåligt och vi kom nära på ungefär alla hinder. Inte vår bästa runda direkt! Inte så konstigt att han är pigg såhär första utetävlingen. Han hoppa vääldigt högt över de flesta hinderna, antagligen mest för att vi kom så nära hela tiden. Restultatet i sig ska jag i alla fall inte klaga på, 0 fel och en femte plats!
Mamma filmade lite halv dant i den här klassen, så man ser knappt något alls. Känns inte som så stor ide att lägga ut den då.;)

LA bed.A:0/A:0- Valde att inte hoppa fram till denna klass då underlaget på framhoppningen var stenhårt. Eller, skutta över krysset typ två gånger, men i övrigt fokuserade jag mest på annat. Han var fortfarande igång sen första klassen, då det var väldigt få starter, och så vet jag att han inte har några problem vad det gäller hoppningen. 

Inne banan gick de super, visst, lite ryttarmissar här och var men en klar förbättring från LB. Han hoppade bra och jag höll inte på och bråka med han. Innan denna klass hade jag gjort ungefär 5000 avbrott och igångsättningar så Morris lyssnade mycket bättre, trots att han fortfarande var sprallig och stark. Slutade på 0 fel och fick med oss en gul rosett från denna klass!

Planen för dagen var bara att känna på en utomhustävling innan MsvB debuten om två veckor, placeringarna kom mest som ett plus i kanten! Red inte på så värst mycket i någon klass, men hade turen att hamna på sista placering i båda. Ibland ska man ju faktiskt ha tur!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0