Nobody knows

Watching Glee, as usual. It is really good. Men jag är inte så bra på engelska så de får räcka nu.:))) Kom hem från stallet runt åtta och sen dess har jag ätit sallad(pluspoäng till mig, tog inte pizza!!) framför tv:n. Kom just upp till rummet och har planterat rumpan i min favorit stol framför min bezta vän. Ska hänga med datorn resten av kvällen, bara för att jag har ett sånt liv! Morris den fläckige reds på banan. Började med en sväng på rakbanan tillsammans med min syster, båda hästarna var redigt pigga så vet inte riktigt vilken gångart vi red i. När man rider ut blir framförallt Richie plötsligt en riktig dressyrhäst och kan allt från passage till piaff.;) På banan var Morris stark, ofokuserad och jobbig, men då var jag också jobbig så efter massa övergångar var allt de där löst. Jag gillar att vinna!;D Oklart inlägg, tjooheeej men de får duga. HEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0