Jw vs. GPA Speed Air

Anonym om sticker till stallet:
John whitaker hjälmen eller GPA speed air?



Det här är en väldigt svår fråga! Jag har ju en JW hjälm(dock är den lite liten) och sen har min mamma en GPA Speed Air(som ja och min syster rider me;)) Enligt mig är JW hjälmen snyggare men GPA hjälmen skönare framförallt på sommaren när det är varmt! Hade jag bara fått välja en hade det nog ändå blivit JW då den som sagt, enligt mig, är snyggare och stilrenare, ska man hade jag 7 gånger av 10 valt JW. (Med undantag för när de är svinvarmt dårå. Dessutom är kvaliteten mycket bättre på JW hjälmen. Nemän de här var verkligen svårt... väljer i alla fall JW. :)

image description


Kommentarer
Postat av: Clara

sv; hihi, absolut! :D

2012-04-26 @ 22:28:48
URL: http://claraagrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0