inplanerade tävlingar

Hara bara planerat in och anmält till två tävlingar den närmsta tiden.

Kör på årets första utetävling i Vingåker, datumet är 28april och klasserna blir Lb och La

Två veckor efter det anordnar Skogslotten sitt årliga meeting Majpokalen och dit var jag inte sen med att anmäla. Extra kul är det då MsvB debuten är planerad till lördagen! La på fredagen, om allt känns bra Msv på lördagen och avslutar med att går ner till LA igen.:) 

Jag är så himla taggad och sugen på att tävla, detta året ska bli så bra de kan bli- de har jag bestämt!!;D





GAAAAAAAALET taggad blir jag av att titta på denna film, klockren ponny och de hela slutade med en vinst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0