Fullt upp

Har mycket nästa vecka.. Ska lära mig massa grejer tills på SO:n på tisdag, eller nu kan jag nog över hälften men de är ändå mycket kvar, sen har vi kemi prov på onsdag och så ska de jag hade jobbskugga med fixa en presentation tills på torsdag. Engelskaläxan blev jag som tur klar med på lektionen... Ska dessutom hinna baka tills hjärtans hjärna på tisdag. På detta ska jag självklart ta hand om Morris, tar nog stalledigt och har pluggdag imorgon men sen ska jag se till att nån dag hoppa ute och även att kondisträna. På lördag blir det tävling! Somsagt har jag mycket att göra, men efter onsdag kommer jag nog kunna lägga skolarbetet bakom mig. Får jobba på ordentligt måndag och tisdag. Måste varit jätteintressant att läsa om skolan, men ni kanske kan ha lite förståelse för att uppdateringen inte blir den bästa några dagar framöver.

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0