första på två veckor

Red idag Morris knorris för första gången på två veckor. Min kung var så himla fin!! Mjuk, arbetsvillig och sitt vanliga jag. Tur att det gick så snabbt att lossa upp honom. Han blev behandlad idag med, då det fanns lite kvar i vänstersida, men hon som fixar han var nästan förvånad över att han svarat så bra på förra behandlingen! Hos Carro hade han skött sig superbra, och Carro tyckte jag hade gjort ett jättebra jobb med honom, blev så himla glad när jag hörde det!:D Hur som helst joggade jag honom mest, då han som sagt fick en liten behandling även idag och sen behöve jag själv komma igång lite. Men som jag sagt så var han kanon fin! 
image description
Finns inga fel på denna häst, så himla okomplicerad, men ändå inte så lätt att jag inte behöver rida- vilket är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0