Aprilväder

Imorse och hela dagen har det varit superväder, sol och någorlunda varmt. Ridbanan hade nästan torkat upp, men nu regnar det och är grått igen. Usch, aprilväder är INTE min favorit... Som tur var hade vi strålande sol medan jag red, hade inte varit så upphetsande att rida i regn. Min syster hjälpte mig att hoppa lite, Morris skötte sig men sen när man kommer till mig kan man typ fråga sig om ja verkligen kan rida. Nej okey, så illa var det inte men jag blir så frustrerad på mig själv! Även fast jag ser att vi kommer perfekt och egentligen bara borde låta honom själv ta de sista sprången så börjar jag antingen driva så vi kommer stort eller hålla och plocka så vi kommer i botten. I slutet blev de bra på alla hinder förutom just ett, haha. Är väldigt taggad på att tävla, Morris hoppar såå bra och är himla fin nu! 


Åh min snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0